• Yukarı Dudullu, Tavukçu Yolu Barbaros Cad./hattat Sok. No:21, Ümraniye/İstanbul - Asya
  • +90 216 415 56 60

Hemşire Çağrı Sistemleri

1

2

Tunstall Flamenco Hemşire çağrı sistemi hastanelerin temel hemşire çağrı sistemlerini karşılamanın ötesinde bir hemşire organizasyon sistemidir. Kolay kullanımlı, modern görünümlü, kolayca geliştirilebilir / yenilenebilir (upgrade), hastaya ve hemşire, doktor, hastabakıcı personele destek olan bir sistemdir. Tunstall, Alman VDE normuna uygun standartda üretilmektedir. Yarım yüzyıla yakın Avrupadaki hastanelerde verimli olarak kullanılmaktadır.  Avrupada öncü bir markadır. Türkiye de de modern hemşire çağrı sistemi olarak 20 yıldır sorunsuz çalışan Tunstall sistemleri mevcuttur.

Tunstall Flamenco Hemşire çağrı sistemleri ile interkomsuz (konuşmasız) veya interkomlu (konuşmalı) sistemler kurulabilmektedir. Standart olarak normal çağrı, tuvalet banyo çağrısı, acil çağrı ve code blue çağrısı yapabilmektedir. Gerekli altyapı sağlandığında hastanede bulunan deck telefon ve / veya pager sistemine entegre olarak çalışabilmektedir. Bununla beraber sistem IP tabanlı çalıştığı için hastanedeki diğer bütün sistemlerle kolayca uyum sağlamaktadır.

Tüm çağrı türleri farklı aralıklarla yanıp sönen kapı üstü lambaları ve hemşire bankolarında bulunan hemşire istasyonu panelinde veya bilgisayarlı kullanımda monitörlerde kat planı üzerinde grafik ve yazı ile gösterilebilmektedir. Çağrılar programlanabilen zaman aralığında otomatik veya manuel olarak hemşire bulunan bir gösterge paneline aktarılabilmekte ve çağrılar hemşirenin bulunduğu mekana yönlendirilmektedir. Sistem tüm aktiviteleri kayıt altına alabilmekte istendiğinde rapor alınabilmektedir. Tüm çağrı butonları karanlıkta kolay bulunabilmesi için arkadan aydınlatmalıdır ve üzerine basıldığında daha parlak yanarak çağrının yapıldığını belirtmektedir. Tunstall hemşire çağrı sistemi Avrupada dizayn olarak ödül kazanmış tasarımlardır.

 

3

4

 

Tunstall Flamenco Hemşire çağrı sistemi, hemşire bulunan odadaki hasta başı ünitesi ekipmanından, kapı girişindeki Comterminal’den, el setinden, code blue butonundan veya tuvalet butonundan yapılan çağrı türüne göre farklı aralıklarla kapı üstü ünitelerinde bulunan ışıkları yakıp söndürerek ve Hemşire deskindeki ünitede çağrı tipini ve oda numarasını gösterek, farklı aralıklardaki ikaz sesi ile hemşireyi uyarmaktadır.  Hemşire odada butonuna basılarak ve kapı üstü ünitelerinde bulunan yeşil ışıklar aktive edilmekte ve hemşirelerin bulundukları yerler diğer hastane personeli tarafından bilinmekte, yapılan çağrılar hemşire deskinden cevaplanmadığında hemşire mevcudiyet butonuna basılı odalara yönlenmekte ve bu odalardaki Comterminaller vasıtası ile çağrının nereden yapıldığı, tipi görülebilmekte, konuşmalı sistemde direk komünikasyon kurulabilmektedir.

Tunstall Flamenco Hemşire çağrı sistemi, merkezi bilgisayar tabanlı çalışmakta ve tek bir merkezi kontrol ünitesi üzerinden eklenecek her bir ana kart ile sınırsız sayıda oda bağlantısına müsaade etmektedir. Sistem hastanenin büyüklüğünden, oda sayısından bağımsız olarak tasarlanmakta ve istenildiğinde hastaneler birbirlerine bağlanabilmektedir. Sistemde fiziki kablolamadan bağımsız olarak bölümler birbiri ile gruplanabilir.

Oda kontrol üniteleri merkezi kontrol ünitesi olmadan dahi kendi başlarına çalışabilmekte (light control) ve kapı üstü lambaları aracılığı ile çağrıları gösterebilmektedir.

Hemşire Çağrı Sistemi planlaması aşamasında, hastane ihtiyaçlarını ve modern hastane yapısına uygun sistemleri göz önünde bulundurarak, konusunda uzman Satış Departmanımız hastanelerimize en uygun sistemin seçimi, planlaması konusunda hizmet vermektedir. Hemşire Çağrı sistemi ile ilgili her türlü teknik özellik, özel imalatlar konusunda lütfen satış departmanımızdan bilgi isteyiniz.